درمان طبیعی TCM کراتینین را در مرحله 3 نارسایی کلیه کاهش می دهد

جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

درمان طبیعی TCM کراتینین را در مرحله 3 نارسایی کلیه کاهش می دهد

اکثر بیماران از زمان بهترین درمان در مرحله اولیه بیماری کلیه، از دست می روند، به طوری که آنها باید دیالیز یا حتی پیوند را در آخر انجام دهند. چگونه برای درمان بیماری کلیه و کراتینین پایین تر موثر؟ درمان های طبیعی TCM در مرحله 3 نارسایی کلیه توصیه می شود.

در بیمارستان TCM Tangshantang TCM، ما به شدت توصیه می کنیم درمان های سنتی چینی طب سنتی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه، به منظور کاهش سطح کراتینین بالا از ریشه. درمان با سم زدایی یک اصطلاح عمومی است که شامل بسیاری از درمان های طبی طبیعی چینی است، از جمله:

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

داروهای چینی که برای حذف سموم و زباله های بدن استفاده می شوند به پودر می ریزند و به دو کیسه دارویی تقسیم می شوند. بیماران به طور مرتب روی تخت خواب می مانند و دو کیسه در قسمت پایین پشتی Shenshu acupoint قرار می گیرند. این درمان با استفاده از دستگاه اسموتی برای کمک به داروهای چینی به کلیه ها به طور مستقیم وارد می شود تا مریدانی مسدود شده را باز کند و گردش خون را بهبود بخشد. برای دفع زباله ها و سموم بیش از حد از بدن مفید است.

در محیط خالص خون، داروهای چینی می توانند نقش مهمی ایفا کنند تا سرعت بهبود کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه.

حمام حمام دارویی

با استفاده از حمام پا، داروهای چینی می توانند به طور منظم از پاها برای باز کردن رگ های خونی، حذف زباله در خون و خون صحیح و انرژی کل بدن تحریک کنند. در همان زمان، خستگی و ضعف را می توان به خوبی از بین برد.

علاوه بر این، حمام دارویی، Moxibustion Therapy، طب سوزنی، درمان بخار، و ایمونوتراپی و غیره همه می توانند خون را پاک و آسیب کلیوی و همچنین بازگرداندن عملکرد سم زدایی کلیه.

اگر شما نمی خواهید از مرحله 4 نارسایی کلیه و دیالیز در آینده نزدیک رنج ببرید، حفاظت از عملکرد کلیه های باقی مانده بسیار مهم است. آیا شما علاقه مند به درمان سم زدایی هستید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را برای
kidneyfailurecn@hotmail.com یا یک پیام را ترک کنید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5973.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان طبیعی TCM کراتینین را در مرحله 3 نارسایی کلیه کاهش می دهد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.